columbiaan-zeist2018.reismee.nl

De eerste dag zit er al weer bijna op

Op zaterdagochtend konden wij op zich redelijk uitslapen. Voor de jongere zwemmers en hun trainers was het nog steeds erg vroeg, zij zijn die vroege trainingen niet zo gewend. Ondanks dat wij wel vaak vroeg ons bed uit moeten en dit redelijk gewend zijn, viel de ochtend na een leuke Koningsdag toch ook een klein beetje tegen.

Het was voor ons een lekkere redelijk pittige zwemtraining. Flink wat meters gemaakt, maar gelukkig allemaal op een rustig tempo.

Na de training gingen wij met zijn allen ontbijten en daarna reden wij met z’n allen naar Zeist waar we gingen inkwartieren. Bedjes opgemaakt, lunch naar binnen en op naar de eerste buitensessie met Michel. En wat denk je, staan we start klaar, komt er een stortbui!

Gelukkig was het na 5 minuten weer droog en konden ze alsnog naar buiten. Want ondanks dat ze op zwemmen zitten, nat worden ze niet graag.

De groep van Bregje (wij) bleef binnen om alle trainingen voor de komende dagen door te nemen en de plannen voor de rest van het kamp te bespreken.

Om 15 uur was het weer tijd voor de volgende training. De groep van Miquel was na 1,5 uur ongeveer klaar, terwijl de minioren de 2 uur bijna helemaal volgemaakt hebben. Top prestatie hoor van die kleine smurfen!

Wij kregen een set van ruim 6,6 kilometer voor onze kiezen. Dat was even pittig, maar we hebben elkaar er doorheen gesleept.

We hebben net genoten van flinke borden met heerlijke pasta. De moeder van Giulia had voor vertrek thuis heerlijke verse saus voor ons gemaakt. Nou de pannen zijn tot op de bodem leeg gegeten. HEERLIJK!!

Nu even de beentjes omhoog en zo op tijd ons bed weer in. Er komen nog heel wat pittige sessies aan, dus die slaap kunnen we goed gebruiken!

Johan

Nou lekker genieten en knallen daar. Op naar nieuwe top prestaties

Caroline

Wat leuk om jullie zo te volgen!! Knallen met z’n allen en veel plezier!!

Ivonne

Leuk om te volgen. De video's ook!!